تراختور
نوشته شده در تاريخ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

هدایتی:برای احیای تیم ریشه دار ماشین سازی پیشقدم شده ام

مگر خصوصی سازی و کمک حال دولت بودن در ورزش بد است!؟

mashinfans - اختصاصی - حسن هدایتی  در پاسخ به پرسشی مبنی بر خرید باشگاه ماشین سازی تبریز اظهار داشت: در مورد تیم ریشه دار و  قدیمی ماشین سازی تبریز باید بگویم ما در نظر داریم این تیم پرطرفدار و با سابقه را مورد حمایت قرار دهیم.

 

مالک باشگاه استیل آذین که امروز در تمرینات تیم استیل آذین گهر درود حضور یافته بود گفت:  اگر کسانی مشکل نداشته باشند همواره دوست دارم در ورزش و فوتبال سرمایه گذاری کنم. چه اشکالی دارد که بخش خصوصی در فوتبال سرمایه گذاری کند و کمک حال دولت باشد.

وی تصریح کرد: من علاوه بر اینکه خودم در فوتبال سرمایه گذاری و هزینه می کنم به دوستان و اقوام نیز توصیه می کنم که در این وادی سرمایه گذاری کنند و تیم های ورزشی را زیر پوشش قرار دهند.

این مدیر ورزشی در پاسخ برخی انتفادها از وی در خصوص ورود به تیم های ورزشی اظهار داشت: مگر خصوصی سازی و برداشتن باری از دوش دولت کار بدی است که بر ما خرده می گیرید. ما به کارمان ایمان داریم و صنعت فوتبال کشور بیش از اینها به ورود و حضور بخش خصوصی نیاز دارد

حسن هدایتی که در تمرین تیم گهر زاگرس حضور یافته بود در پاسخ به سوال خبرنگاران حاضر مبنی بر صحت خرید باشگاه ماشین سازی تبریز ضمن تایید این خبر اظهار داشت: ماشین سازی تبریز یک تیم ریشه دار و قدیمی است و هواداران زیادی نیز در تبریز و آذربایجان دارد و من برای احیای این تیم قدیمی پیشقدم شده ام.

گفتنی است طی روز های آینده پروسه تحویل باشگاه ماشین سازی تبریز به حسین هدایتی انجام خواهد گرفت و این باشگاه قدیمی دوران نوینی را با مدیریت جدید خود آغاز خواهد نمود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس